Запитання та відповіді.

Тут Ви одержете відповіді на головні запитання.

0-800-212-569

Багатоканальний безкоштовний номер технічної підтримки

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

– Термінали самообслуговування  Банку Фамільний, IBOX:

1. У терміналі самообслуговування обрати “Телекоммунікаційні послуги”;
2. Натиснути кнопку “Інтернет”;
3. Обрати кнопку “АВАТАР”;
4. Ввести свій логін;
5. Звірити свої дані – ПІБ, заборгованість/залишок. Якщо потрібно змніти суму – у рядку, де вказано суму, натиснути “Редагувати”;
6. Уважно змінюйте суму. Спочатку змінити ту, що вказав термінал, а потім ввести необхідну суму і натиснути “Продовжити”;
7. Після запиту терміналу на підтвердження, натиснути “Підтверджую” та внести кошти в купюроприймач.

– Через Особистий кабінет зайти в розділ “Оплата” та вибрати платіжну картку;

– На сайті в розділі “Абоненту” – натиснути “Поповнити” – і вам будуть запропоновані платіжні системи для поповнення рахунку – EasyPay, IPay або через Особистий кабінет;

– Masterpass – за допомогою цього гаманця сплачувати можна в один клік, а ще є можливість створити регулярний автоматичний платіж і оплачувати навіть за відсутності доступа до мережі інтернет.

Використовуйте посилання https://www.speedtest.net/

Нагадуємо, що всі програми, які активно або неактивно, але використовують інтернет, можуть знизити реальну швидкість роботи інтернету.

Перед вимірюванням швидкості рекомендуємо відключити ваше захисне ПЗ, переконатися, що не активні такі додатки як skype, torrent і. т. п., і в даний момент не йде скачування інформації з мережі Інтернет.

Так, це можливо.

Проте ми рекомендуємо скористатися нашою пропозицією щодо організації WI-FI доступу у вашій квартирі. За невисоку орендну плату. Ви отримуєте перевірений на сумісність для роботи в мережі обладнання, що забезпечує безпровідне підключення до Інтернету всіх наявних у будинку комп’ютерів, ноутбуків та інших пристроїв.

Ця інформація відображається в Особистому кабінеті, доступному на сайті, при необхідності оператор служби підтримки може повідомити поточний стан вашого рахунку.

Такі складності зазвичай виникають з популярними безкоштовними ресурсами інтернету, які просто не справляються з навантаженням. Якщо у вас низька швидкість скачування файлів з одного сайту, в той час як швидкість скачування з інших сайтів висока і стабільна, це означає, що ви звернулися саме до такого перенавантаженого серверу, і вплинути на ситуацію можуть тільки власники цього ресурсу.

Швидкість з’єднання буде ділитися між комп’ютерами пропорційно завантаженню і черговості звернень в зовнішню мережу.

Так, звичайно. Ми надаємо можливість призупинити дію договору в усіх тарифних пакетах. Призупинення оформляється попередньо поданої заявки із зазначенням конкретного періоду.

У період призупинення щомісячна вартість тарифного пакету не оплачуються.

1. Якщо ви переїжджаєте за адресою, де присутнє покриття АВАТАР, вам необхідно звернутися в наш офіс для переоформлення договору.

2. Якщо Ви переїжджаєте за адресою, де немає покриття мережі АВАТАР, тоді необхідно подати заяву на розірвання договору. Заяву можна подати як в нашому офісі, так і з особистого кабінету абонента, бажано за 14 днів до запланованої дати (згідно з Договором). Після розірвання та проведення остаточних взаєморозрахунків, якщо в цьому буде необхідність, договір буде вважатися розірваним.

Зверніть увагу! Для коректної роботи програми Prosto TV на андроїд пристроях, версія операційної системи повинна бути 7 і вище.

Трафік — це об’єм інформації, що надходить на ваш комп’ютер з мережі і відправленої з нього в мережу.

Кожен раз, коли ви переглядаєте Інтернет-сторінки, отримуєте пошту, завантажуєте файли, до вас на комп’ютер надходить якийсь обсяг інформації, що вимірюється в байтах.

Вхідний трафік — це об’єм інформації, що надходить на ваш комп’ютер з мережі, а вихідний, відповідно, обсяг, що йде з вашого комп’ютера в мережу.

Підключення
До мережі АВАТАР

Компанія АВАТАР підключає до Інтернету з 9.00 до 19.00 щодня, включно  вихідні дні.

Підключення здійснюється протягом 1-го дня.

Інформацію про тарифні плани ви завжди можете дізнатися на нашому сайті в розділі Тарифи або за телефонами служби підтримки.

Дану інформацію ви можете уточнити на сайті або звернувшись в наш офіс, або за телефоном служби підтримки.

Слідкуйте за нашими акційними пропозиціями.

Зателефонуйте:

0-800-212-569

або заповніть відповідну форму на сайті.

Оператор створить обліковий запис і домовиться з вами про час підключення.

Підключення здійснюється за технологією Ethernet. Достатньо мати персональний комп’ютер, і мережеву карту стандарту 100baseTX (full-duplex). З програмного забезпечення підійде будь-яка операційна система, що підтримує tcp/ip протокол.

Адреса

вул. Миру 12                    
смт.Борова, 08520

Контакти

Email: support@avatar.net.ua       Телефон: +38 (0800) 212-569     
 

Посилання

UKR.NET
PROSTO.TV